από την αρχή της συναλλαγής καθώς ο εργαζόμενος έκανε επέμενε πως δεν υπήρχε ανάλογο επίδομα και μετά από ώρα συζήτησης αντελήφθη ότι όντως υπήρχε και πως η νεαρή είχε δικαίωμα σε αυτό. Μετά όμως παρουσιάστηκε το «εμπόδιο» αναφορικά με τον τίτλο σπουδών. Αφού ξεπεράστηκε και αυτό, ο εργαζόμενος στάθηκε σε άλλα δικαιολογητικά που είχαν να κάνουν με την διαδικασία έκδοσης κάρτας ανεργίας. Το αποτέλεσμα ήταν ότι μετά από τρεις μέρες επισκέψεων η νεαρή δεν κατάφερε να κάνει αυτό που ήθελε.
Το επόμενο βήμα της ήταν να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τα κεντρικά του ΟΑΕΔ στην Αθήνα όπου την διαβεβαίωσαν ότι είχε δικαίωμα να εισπράξει το επίδομα και ότι όλα τα έγγραφά της ήσαν εντάξει. Έτσι ξαναπήγε στον ΟΑΕΔ αλλά απευθύνθηκε σε άλλον υπάλληλο ο οποίος την εξυπηρέτησε αυθημερόν! Και αφού ολοκλήρωσε τη διαδικασία της και έφευγε από το κτίριο, «έπεσε» πάνω στον υπάλληλο που την είχε ταλαιπωρήσει. Ευτυχώς όμως η επίθεσή της έγινε μπροστά σε πολίτες που επενέβησαν άμεσα και απομάκρυναν εγκαίρως την οργισμένη νεαρή...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου